Forum *The Sims 2* Strona Główna

:..:Kody:..:
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum *The Sims 2* Strona Główna -> Kody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
natalie
Na wysokich obcasach
Na wysokich obcasach



Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:25, 13 Lis 2005    Temat postu: :..:Kody:..:

Kody
motherlode - 50 000 $

kaching (chyba) - 1000 $

aging off - simy się nie starzeją

aging on - simy się starzeją znów

move_objects on - można przesuwać simów

move_objects off - wyłącza podany wyżej tryb

StretchSkeleton(tutaj wpisujemy wybrany wzrost np. 2.0) - zmiana wzrostu Simsów

boolProp snapObjectsToGrid false - Pozwala na ustawianie przedmiotów poza 'kratkami'

intProp censorGridSize (liczba) - usuwanie cenzury [(liczba)-tutaj wpisujesz liczbę od 0 do 8. 0-usuwa całkowicie cenzure , 8-ją przywraca]

intProp maxNumOfVisitingSims (liczba) - Ustala liczbę gości, których możesz zaprosić na przyjęcie [(liczba)-tutaj wpisz liczbę gości, których będziesz mogłą zaprosić na przyjęcie](kod wpisujemy w widoku otoczenia)

setHighestAllowedLevel (liczba) - Pozwala na wybudowanie więcej niż 5 pięter [(liczba)-tutaj stawiamy liczbę pięter]

boolProp testingCheatsEnabled true
PO wpisaniu kodu zanim naciśniesz enter naciśnij shift i go trzymaj ciągle. Naciśnij enter i dalej trzymaj shift. Najedz na teleskop i pojawi ci sie coś tam po angielsku. I ty naciśnij to górne. JAk naciśniesz to póść shift. I porwą ci kosmici sima który w tym czasi patrzy przez teleskop.

Familyfunds - wpisujemy nazwisko rodziny + 5,000

maxMotives - potrzeby na maxa.

aspirationlevel -ustawiasz aspirację danego sima

Aspirationpoints-ustawiasz liczbę punktów aspiracji

Roofslopeangle - W trybie budowy ustalasz kąt nachylenia dachu.

ShowHeadlines on/off - pozwala na wyłączenie ,,dymków'' pokazyjących o czym sim myśli . Przydaje się do twożenia filmów.

agesimcheat on/off - pozwala na dodawanie opcji ustawiania wieku do menu interakcji

deletallcharacters - zabija wszystkie simy

slowMotion # - ustawia prędkość gry, gdzie # wpisz wartość od 1 do 8

terraintype x - zmienia typ terenu (x = pustynia; x = umierkowanie = zielony krajobraz)

autoPatch –on - włącza aktualizację

autoPatch –off - wyłącza aktualizację

expand - rozszerza okno konsoli

help - pokazuje komendy

exit - wyjście


Jeżeli znasz jeszcze kod , którego tu nie ma napisz w tym temacie , a się tu znajdzie Wink Nie piszcie postów typu : "Super"
"Dobry temat" "Po co to ?" . Nie piszcie Smile Poprostu pomagajcie Smile
I jeszcze coś ! Zanim napiszecie cokolwiek w tym temacie przeczytajcie "Regulamin działu!"
Dziękuje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez natalie dnia Sob 12:02, 03 Gru 2005, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzaga
70%
70%



Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nie ma takiej

PostWysłany: Nie 14:19, 20 Lis 2005    Temat postu:

Familyfunds - wpisujemy nazwisko rodziny + 5,000
maxMotives - potrzeby na maxa.
aspirationlevel -ustawiasz aspirację danego sima
Aspirationpoints-ustawiasz liczbę punktów aspiracji
Roofslopeangle - W trybie budowy ustalasz kąt nachylenia dachu.
ShowHeadlines on/off - pozwala na wyłączenie ,,dymków'' pokazyjących o czym sim myśli . Przydaje się do twożenia filmów.
agesimcheat on/off - pozwala na dodawanie opcji ustawiania wieku do menu interakcji Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalie
Na wysokich obcasach
Na wysokich obcasach



Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:22, 20 Lis 2005    Temat postu:

Dziękuje Dzaga za kody już je dodałam Smile
I zachęcam innych do zrobienia tego samego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalie
Na wysokich obcasach
Na wysokich obcasach



Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:40, 02 Gru 2005    Temat postu:

Asia simka nie rozumiem Twojego zachowania . Przeczytaj regulamin i się dowiesz dlaczego te kody , które napisała Dzaga są tam gdzie wszystkie kody
Mój post też świadczy o tym , że go nie przeczytałaś postu pod kodami Dzagi !
Uwaga cytuje :
Nesca napisał:
Dziękuje Dzaga za kody już je dodałam Smile
I zachęcam innych do zrobienia tego samego Smile

Proszę Cię zapoznań się z regulaminem to jest ostatnie upomnienie .
*W każdym dziale jest regulamin
*Na forum jest rónież ogólny regulamin , z którym też prosze się zapoznać .

^Posty , które nie mają sensu zostaną usunięte.A ten narazie tu zostanie lecz po przeczytaniu Asi simki ulegnie samozniszczeniu Smile ^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzaga
70%
70%



Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nie ma takiej

PostWysłany: Pią 21:59, 02 Gru 2005    Temat postu:

A pozatym asiu mi to ni eprzeszkadza. Jak by mi przeszkadzało to bym to natali napisała! Very Happy Tą wiadomość proszę zostawić aż do rzeczytania przez asie simke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzaga
70%
70%



Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nie ma takiej

PostWysłany: Pią 22:13, 02 Gru 2005    Temat postu:

Nowa dostawa kodów niektóre sie powtarzają wyżej;
Wciśnij podczas gry [CTRL] + [SHIFT] + [C]. Następnie wpisz jeden z poniższych kodów:

Kaching - +$1000 simoleonów

motherlode - +$50.000 simoleonów

deletallcharacters - zabija wszystkie simy

slowMotion # - ustawia prędkość gry, gdzie # wpisz wartość od 1 do 8

terraintype x - zmienia typ terenu (x = pustynia; x = umierkowanie = zielony krajobraz)

aging –on - włącz starzenie się

aging –off - wyłącz starzenie się

moveObjects –on - włącza możliwość przenoszenia obiektów

moveObjects –off - wyłącza możliwość przenoszenia obiektów

autoPatch –on - włącza aktualizację

autoPatch –off - wyłącza aktualizację

expand - rozszerza okno konsoli

help - pokazuje komendy

exit - wyjście

intprop censorgridsize 0 - Wyłącza cenzurę
intprop censorgridsize 8 - Włącza cenzurę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalie
Na wysokich obcasach
Na wysokich obcasach



Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:59, 03 Gru 2005    Temat postu:

Dziękuje Dzago za kody Smile już je dodaje Smile ale niektóre kody są już na liście Smile
Może ktoś jeszcze pomoże ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Evil
Ta zła
Ta zła



Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z innego świata

PostWysłany: Śro 15:17, 14 Gru 2005    Temat postu:

Insemiantor - wybierasz czy jedno dziecko czy bliźniaki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalie
Na wysokich obcasach
Na wysokich obcasach



Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:37, 14 Gru 2005    Temat postu:

Ana130 ,ale kiedy sie wpisuje ten kod . Gdy jest w ciąży czy nie ? jak rodzi czy jak jest normalnie ;]
Gdy wpisze kod gdy moja simka nie bedzie w ciąży to czy urodze dzieciaka ?
A i jeszcze coś ;]
jak wpisze Insemiantor to bede miała bliźniaki czy jednego ? ;]
a wybropowałaś ten kod?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Evil
Ta zła
Ta zła



Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z innego świata

PostWysłany: Śro 17:28, 14 Gru 2005    Temat postu:

Na te pytania odpowiem jutro. Wiem tylko, że powinno wyskoczyć okienko i masz wybrać jedno czy bliźniaki.(zaznacza się) Albo to jest w trakcie ciąży albo przy porodzie.(dokładniej jutro)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Esteban
30%
30%



Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pustyny Kontynet-Varant

PostWysłany: Sob 12:51, 31 Gru 2005    Temat postu:

Jak się uruchamia kody Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalie
Na wysokich obcasach
Na wysokich obcasach



Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:18, 31 Gru 2005    Temat postu:

Aby wpisać kod należy wcisnąć kombinację klawiszy CTRL+SHIFT+C
Pamiętajmy , że nie naciskamy na początek C po zrobimy zdjęcie Smile
I wyświetla nam sie okienko ,w ktorym wpisuje my kody i gdy wpiszemy kod klikamy ENTER Smile i powinno być tak jak miało być :p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woda
30%
30%



Dołączył: 19 Lut 2006
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Wilkowic :)

PostWysłany: Nie 16:07, 19 Lut 2006    Temat postu:

Macie moze kod na ustawianie przedmiotu pod jakim sie chce kątem??
Bo słyszałam ze jest taki kod...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalie
Na wysokich obcasach
Na wysokich obcasach



Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:41, 20 Lut 2006    Temat postu:

Wodusiu Smile stwórz nowy temat z tym oto pytaniem Smile w tym dziele , ale w nowym temacie Smile
Dziękuje
Nesca


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woda
30%
30%



Dołączył: 19 Lut 2006
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Wilkowic :)

PostWysłany: Wto 10:19, 21 Lut 2006    Temat postu:

Nie pisz na mnie Wodzia!!! Ok? Ja tak nie lubię Very Happy A temat-już założyłam!!! ODPISZ!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum *The Sims 2* Strona Główna -> Kody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group, modified by MAR
Inheritance free theme by spleen & Programosy

Regulamin